Primăria în casa ta – servicii digitalizate
Primăria Municipiului Sighişoara se află cu mult în urma altor Primării din ţară în ceea ce priveşte digitalizarea serviciilor oferite cetăţenilor.
Persoane în vârstă sau cu dizabilităţi sunt nevoite să aştepte pe holuri, serviciile nu fac faţă solicitărilor, lumea este nemulţumită.
Ne propunem ca, în decurs de cel mult 2 ani, 75% din relaţia administraţiei cu cetăţenii să se desfăşoare online. În Centrul Cetăţenesc de servicii integrate offline şi online, cetăţenii vor putea primi consultanţă din partea angajaţilor Primăriei pentru folosirea serviciilor digitale. Impozitele şi taxele locale se pot plăti online cu card sau prin virament bancar. Ne propunem, de asemenea, îmbunătăţirea website-ului Primăriei, astfel încât cetățenii să primească online toate informațiile legate de serviciile oferite pe site și prin abonare la newsletter. De asemenea, cetățenii vor putea viziona ședințele Consiliului Local oricând doresc.
Scopul nostru este ca Primăria să nu mai folosească decât în mod excepțional documentele tipărite pe hârtie. Toate formularele necesare în relaţia cu cetăţenii vor fi disponibile online.
Vom organiza circuitul avizării într-un mod rapid, eficient şi transparent, în folosul cetăţeanului. În acest fel se vor reduce foarte mult costurile de funcţionare a Primăriei. Digitalizarea este o şansă pentru dezvoltarea Sighişoarei și depinde de fiecare dintre noi să o valorificăm.